Find hurtige svar på de spørgsmål, som de fleste kunder stiller om privatliv, returnering, forsendelse, vilkår og betaling. For yderligere oplysninger, se venligst de linkede politikker for hvert emne.
Hvilke personoplysninger indsamler I?
Vi indsamler browserdata, IP-adresser og andre oplysninger for at forbedre din brugeroplevelse. For yderligere oplysninger henvises til vores privatlivspolitik .
Hvordan bruger du cookies?
Cookies bruges til at forbedre hjemmesidens funktionalitet og brugeroplevelsen. Læs mere i vores privatlivspolitik .
Kan jeg kontrollere mine cookiepræferencer?
Ja, du kan administrere cookies via dine browserindstillinger. For mere vejledning, se vores privatlivspolitik .
Deler I mine data med tredjeparter?
Nogle data deles med tredjeparter, såsom Google Analytics. For mere information, læs venligst vores privatlivspolitik .
Hvilke rettigheder har jeg i forhold til mine data?
Du har ret til at få adgang til, ændre eller slette dine data. Læs mere i vores privatlivspolitik .
Hvor lang tid har jeg til at returnere et produkt?
Du har 30 dage fra levering til at returnere et produkt. Du kan finde alle detaljer i vores retur- og refunderingspolitik .
Hvem betaler for returforsendelse?
Kunden dækker returfragten, medmindre produktet er defekt. For yderligere oplysninger, se vores retur- og refunderingspolitik .
Hvor lang tid tager det at få en refusion?
Refusioner behandles inden for 7 hverdage efter modtagelse af produktet. Læs mere i vores retur- og refusionspolitik .
Hvad er betingelserne for at returnere et produkt?
Varerne skal være ubrugte og i deres originale emballage. Se vores retur- og refunderingspolitik for yderligere information.
Hvad hvis jeg modtager et defekt produkt?
Vi dækker returfragt for defekte produkter. Defekte varer kan returneres eller ombyttes. Se den fulde proces i vores retur- og refunderingspolitik .
Hvad er jeres leveringstider?
Ordrer ankommer typisk inden for 5-8 hverdage, afhængigt af placering. Du kan finde alle detaljer i vores forsendelsespolitik .
Tilbyder I gratis fragt?
Ja, vi tilbyder gratis fragt på ordrer inden for Danmark. Der kan forekomme yderligere gebyrer for internationale forsendelser. Se mere i vores forsendelsespolitik .
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du et sporingsnummer via e-mail. Du kan spore din pakke via links i vores forsendelsespolitik .
Kan jeg ændre min leveringsadresse?
Kontakt os venligst hurtigst muligt for at ændre din adresse, men vi kan ikke garantere ændringer efter behandling. Du kan finde alle detaljer i vores forsendelsespolitik .
Hvad sker der, hvis min pakke ikke kan leveres?
Der kan forekomme omkostninger til returnering og omforsendelse, hvis pakken ikke kan leveres. Se mere i vores forsendelsespolitik .
Hvad er "fortrydelsesret"?
Du kan fortryde dit køb inden for 30 dage. Du kan finde alle detaljer i vores servicevilkår .
Er priserne fastsatte, når ordren er afgivet?
Ja, når din ordre er bekræftet, er priserne faste. Læs mere i vores servicevilkår .
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi accepterer forskellige typer betalinger, herunder Visa, Mastercard, Maestro og American Express. Se den fulde liste i vores Betalingspolitik .
Er mine betalingsoplysninger sikre?
Ja, dine betalingsoplysninger er krypteret og sikret ved hjælp af branchestandardkryptering. Du kan finde flere oplysninger i vores betalingspolitik .
Hvad sker der, hvis min betaling mislykkes?
Hvis din betaling mislykkes, vil din ordre automatisk blive annulleret. Læs mere i vores Betalingspolitik .
Hvornår bliver jeg opkrævet for en ordre?
Hvis dit kort godkendes, reserveres betalingsbeløbet med det samme. Se vores betalingspolitik for yderligere oplysninger.
Kan jeg ændre min betalingsmetode efter at have afgivet en ordre?
Nej, du kan ikke ændre din betalingsmetode, når din ordre er blevet behandlet. Se mere i vores Betalingspolitik .